Hogy szállítunk?

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat segítségével juttatjuk el megrendelőinkhez.

A megrendelés beérkezését követően kollégáink telefonon felveszik a kapcsolatot ügyfeleinkkel, egyeztetik a rendelés részleteit. Az esetek többségében, a hétköznapokon 11.00 óráig befutott rendeléseket következő munkanapi szállítással teljesíteni tudjuk.

Abban az esetben, ha nem tartható a 24 órán belüli kiszállítás, munkatársaink mindenképp értesítik a megrendelőt.

A csomagolás épségét minden alkalommal alaposan ellenőrizze az átvételkor, és ha látható törést, sérülést tapasztal, a futárnak kell ezt jeleznie. A számla és a garanciajegy a doboz(ok)ban található.

A termék árát a futárnak kell fizetnie, az utánvét kezelés díját a fizetendő végösszeg tartalmazza. A szállítási költség mértéke a rendelésben és a számlán is külön tételként szerepel.

A szállítás díja:



A 10.000 Ft feletti rendelések kiszállítása díjtalan!


A 10 000 Ft alatti rendelések kiszállítási költsége 1200.- Ft.