Gyakori kérdések

Mi a kiszállítás menete és mennyibe kerül?

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat segítségével juttatjuk el megrendelőinkhez. A 10.000 Ft alatti rendelések szállítási költsége 1200.- Ft, a 10000.- Ft feletti rendelések kiszállítása díjtalan!
A szállítás menetéről bővebb információkat itt olvashatsz!



Mikor kapom meg a rendelésem?


Minden olyan rendelést amely munkanapon, délelőtt 11 óráig beérkezik, a következő munkanpon házhoz szállítja a futárszolgálat. Figyelem! Csak abban az esetben tekintjük véglegesnek a rendelést ha munkatársunk telefonon egyeztetni tudja Önnel a szállítás és a számlázás adatait. Ha többszöri kísérlet után sem sikerül elérni Önt akkor tájékoztató levelet küldünk a sikertelen kapcsolatfelvételről. Amennyiben a levélre nem kapunk választ 24 órán belül akkor a rendelését töröljük.
A futárszolgálat 8-17 óra között kézbesíti ki a csomagot.



Milyen fizetési lehetőségek vannak?


Amennyiben futáros kiszállítást kér akkor készpénzes utánvéttel lehetséges fizetni. Ha előreutalással szeretne fizetni akkor kérjük, hogy jelezze ezt a rendelés "megjegyzés" rovatában és munkatársunk e-mailben elküldi Önnek az utaláshoz szükséges számla másolatát.
Üzleteinkben készpénzzel és bankártyával egyaránt lehet vásárolni.



Milyen garanciát vállalnak a termékekre?

Minden általunk eladott termékre - a termék használt, vagy új jellegétől függően – különböző időtartamú jótállást vállalunk. A garanciáról részletes információt ide kattintva olvashatsz.



Csak használt, vagy új termékeket is tudok itt vásárolni?

Új termékeket is forgalmazunk, melyeket csak az üzleteinkben tud megvásárolni. De a webáruházunkban csak használt termékeket árulunk.



Ha nem működik a vásárolt termék, mit csináljak?

Amennyiben hibát tapasztal vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot. Sok esetben a kisebb meghibásodások telefonos, vagy online segítséggel könnyedén elháríthatóak. Amennyiben a hiba online nem hárítható el, ki kell tölteni a Garanciális Hibabejelentő űrlapot, melyet ide kattintva elérhető. Az űrlap kitöltését követően kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és garanciafutárt küldünk a meghibásodott eszközért, majd a javítást követően ugyanilyen módon vissza is juttatjuk azt. Mindezt díjmentesen!



Hol tudom átvenni személyesen a rendelt árut?

Amennyiben valamelyik üzletünkben kívánja átvenni a megrendelt terméket, a rendelés lezárásakor, a "megjegyzés" rovatban jelezze, mikor szándékszik átvenni az árut. Mivel ilyen esetben a terméket el kell juttatnunk az adott üzletünkbe, emiatt rövidebb késés előfordulhat. Az ilyen esetekben a várható érkezés pontos időpontjáról kollégáink telefonon értesítik.

Debreceni üzletünk címe:
4025 Debrecen, Széchenyi u. 57.
Budapesti üzletünk címe: Budapest, VII. ker. Rottenbiller u. 4/B.



Hogy vehetem igénybe a törzsvásárlói programot?

A törzsvásárlói rendszer által nyújtott kedvezményeket azok a céges és magánszemélyként regisztrált ügyfeleink vehetik igénybe, akik a webes regisztráció után, bármikor 3 hónapon belül min. bruttó 100 000 Ft értékben vásárolnak. Korábban regisztrált ügyfeleinknek, nem szükséges ismét regisztrálni, a rendszer „új” vásárlóként kezeli őket.



Ha hiányzik egy hardver, driver, honnan tudom letölteni?

Általunk forgalmazott termékekhez összegyűjtöttük a drivereket, melyeket ide kattintva letölthet . (a linkre kattintva az FTP szerverünk gyökérkönyvtára jelenik majd meg)



Lehet-e operációs rendszerrel vásárolni a gépeket?

Igen, nagyon kedvező áron vásárolhat egyes számítógépekhez illetve notebookokhoz Windows 7 és Windows 10 operációs rendszert! Az adott terméknél ki tudja választani, hogy azzal vagy a nélkül vásárolja-e meg a terméket.



Mi történik ha elfelejtettem a jelszavamat?

A bejelentkezésre kattintva az elfelejtett jelszónál új jelszót igényelhet.



Ha számlát szeretnék a vásárolt termékekről, akkor mi a teendő?

A vásárláskor megadhat számlázási adatokat és a számlát a megadott névre és címre állítjuk ki.



Miért csatlakozzak a PC-MAX Facebook oldalához?

Érdemes csatlakozni hozzánk a Facebook-on, hiszen ott elsőként értesülhet az akcióinkról, érdekességeket, hasznos cikkeket/írásokat olvashat az informatika világáról. Sőt, a legújabb fejlesztésekről is olvashat.
Kikérheti véleményünket szakmai kérdésekben, melyeket a többi követővel is megvitathat. Illetve játékokon is részt vehet. Ha úgy véli megéri, csatlakozzon hozzánk a Facebookon!



Ha általános kérdésem lenne kit kereshetek?

Első sorban e-mailen keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot az info@pc-max.hu, illetve a budapest@pc-max.hu címen, de telefonon is elérhetnek minket.

Debreceni üzletünk telefonszáma: (52) 532-883
Budapesti üzletünk telefonszáma: (1) 786-1220