Garanciafutár

Szolgáltatásunkat azok az ügyfeleink vehetik igénybe, akik online rendszerünkön keresztül, házhoz szállítással rendelték meg a termékeiket.
A garanciafutár lényege, hogy a meghibásodott eszközért futárt küldünk, majd a javítást követően ugyanilyen módon vissza is juttatjuk azt.

A meghibásodás jelzése

Amennyiben a vásárolt készülékével kapcsolatosan meghibásodást tapasztal, kérje kollégáink segítségét.

Sok esetben a kisebb meghibásodások, driver-problémák telefonos, vagy online segítséggel könnyedén elháríthatóak. Amennyiben a hiba online nem hárítható el, kérjük töltse ki a szöveg alján található Garanciális Hibabejelentő űrlapot. Ezután kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a további teendőket.

Felhívjuk figyelmét, hogy a hibás terméket megfelelő csomagolással kell ellátni, ugyanis a visszaúton keletkező sérülésekből eredő esetleges sérülések garanciavesztést okozhatnak. Amennyiben az átadott termékről elismervény szeretne kapni, kérjük a futárnak ezt jelezze.

Kell-e érte fizetnem?

Alapesetben a garanciafutár szolgáltatás oda-vissza ingyenes. Kivételt képeznek azok az esetek, amikor a meghibásodás nem rendeltetésszerű használat miatt következik be, esetleg szoftveres okokra vezethető vissza (hibás driver telepítés, vírusfertőzés, stb) Ilyen esetekben a visszaszállítás költségei a felhasználót terhelik.

*: kötelező mezőGaranciális hibabejelentő